Thursday, September 8, 2016

TAWARAN TERHEBAT DARI PUBLIC GOLD

Saya mula membeli emas Public Gold berupa sekeping goldbar 20 gram dan 4 keping 1 dinar pada bulan September tahun lepas dan kemudian buat keputusan menyertai keluarga besar Public Gold sebagai Dealer dua bulan kemudiannya. Pada masa tersebut untuk menjadi Normal Dealer wajib buat pembelian emas melalui GAP sekurang-kurangnya RM10 ribu. Ramai orang kata mahalkan. Ramai orang tanya kenapa Public Gold letak harga mahal. Kenapa tidak boleh direndahkan seperti beberapa syarikat lain.

Inilah poster promosi untuk menjadi Dealer Public Gold ketika saya sertai dulu 
Pada saya harga yang perlu dibayar ini adalah sebagai tiket untuk berjaya kelak. Public Gold serius untuk bantu yang berhajat jadi dealer untuk berjaya mendapat pendapatan pasif minimum 4 angka dalam tempoh 3 tahun sebagai Dealer. Tambahan lagi, pelaburan minima RM10 ribu yang saya buat itu adalah pembelian emas, di mana Public Gold tidak pun mengambil sebahagiannya untuk dijadikan sebagai yuran menjadi Dealer.

Promosi Dealer Public Gold September; Jangan lepaskan peluang ini.
Agak mengejutkan saya dan juga Dealer-dealer lain bila tiba-tiba bulan ini Public Gold membuat tawaran yang amat-amat rendah dan berbaloi untuk pelajar menjadi Dealer dengan hanya pembelian sebanyak RM2,500.00 sahaja manakala kakitangan kerajaan hanya dengan pembelian sebanyak RM5,000.00 sahaja. Untuk rekod, seingat saya promosi Dealer untuk pelajar sebelum ini adalah dengan pembelian sebanyak RM5,000.00. Ini bermakna Public Gold telah memberi potongan sebanyak 50 peratus kepada 2 golongan ini yang berkeinginan menjadi Dealer pada bulan ini sahaja!!!! Yang mengeluh sebelum ni dari dua kelompok ni, harap dapat bertindak segera.

En Razif merupakan dealer pertama bawah saya yang mengambil peluang promosi ini
Kepada yang berminat nak jadi dealer, jangan bertangguh-tangguh lagi. Promosi ini hanya sebulan. Buatlah keputusan terbaik. Ramai di luar sana sudah merebut peluang ini. Sebagai contoh costumer saya ini, En Razif Abdullah, sedang menyiapkan tesis Master. Belian pertamanya dulu adalah sekeping 1 Dinar emas. Pada 1 September lagi dialah antara yang membuat keputusan segera membeli emas minima RM2,500.00 bagi menjadi seorang Dealer.

En Razif merupakan dealer kedua bawah saya yang mengambil peluang promosi ini
Keesokannya (2 September) Ustaz Azuan, seorang guru di Johor telah menyatakan hasrat merebut peluang ini. Dengan bermodalkan minima RM5,000.00 beliau hari ini telah bergelar Dealer Public Gold. Hari ini saya masih dalam proses memberi khidmat nasihat bagi beberapa orang lagi yang amat berminat untuk menjadi Dealer Public Gold dan sekaligus untuk merebut peluang bisnes yang mampu memberi pulangan dalam bentuk pendapatan pasif 4 angka.

Mulakanlah hari ini, peluang tidak datang setiap hari
Kepada yang berminat, anda masih mempunya masa untuk membuat keputusan. Hari ini 8 September, bermakna anda masih ada 22 hari untuk membuat keputusan. Jika anda ada kemusykilan, anda boleh terus hubungi saya samada PM di facebook mahupun whats up terus kepada saya (019-910 3043). Insyaallah saya akan membantu anda semua.

Jangan malu atau takut untuk bertanya

No comments:

Post a Comment